maine coon



Hade det inte varit för att dom kostar så himelens mycket och vi inte redan hade haft 3 st katter så hade jag utan tvekan köpt en Maine Coon. Dom är så fruktansvärt vackra tycker jag. Sen är dom himla stora också, det tycker jag om.



Sen är dom ju så gudomligt söta som kattungar! Åh ♥
Och hur kattnördig jag än är så får jag inte skaffa mig en till. Det får bli senare i livet.
Jag vill inte riskera att nån av mina små älsklingar skulle otrvias o flytta. Så mkt vill jag inte ha en:)


Kommentarer
Postat av: tessan

men oj storkatter! hade dom var tkorthåriga så hade jag velat ha en direkt!=D



nä men jag satt å läste en diskution om elin kling..å det var så mkt hat å klag...hennes panna är för hög hon har anorexia å blablabla..kände bara hur less jag blir på att människor ska klanka ner på hur andra ser ut. hehe :P

2010-02-07 @ 13:36:56
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: Marcela

Hihih joo det är han :D Nu tycker jag att eran söt plutt ska ta och komma ut!! :D

2010-02-07 @ 17:08:46
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0