lampan på plats





Har ni sett så tjusit! Jag är så nöjd!:)
Sen tror jag det känns lite extra fint för oss för att vi har haft en glödlampa hängades i taket som kökslampa. Så det känns kul att ha fått upp en ordentlig nu iaf.

Jag hade tänkt att jag skulle gå ut o anstränga mig lite i snön, skotta undan lite, men dörren går inte att öppna. Det blir så när snön driver upp mot dörren, den fryser som fast. Men utifrån går den att öppna iaf, tur att Nisse kommer hem snart då:)

Sitter och lyssnar på Maria Mena, var länge sen. Men då läste jag Sannas blogg och hon hade gjort en lista på låtar hon inte kunde sluta lyssna på, varav några av Maria Mena. Så jag tänkte härmas o lyssna på henne jag med!

Idag är det 8 dagar kvar till bf, ootjiaatji så lite tid kvar. Och jag tror att min längtan stiger med 100% för varje dag som går. Kooom nu bebis, jag längtar efter dig!! ♥


Kommentarer
Postat av: De vet du!!!!

Läste jag just ordet ootjiaatji på din blogg? det är förbjudet.....jag HAAAATAR det ordet.....nu är denna dag förstörd!!!!ååååhhh????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-02 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0