imorgon är det stora dagen

1 dag kvar till beräknad förlossning. Men det känns inte som att det kommer att komma nån bebis imorn, jag sa ju ha fullt upp med att fylla år själv då:)
Jag tror att bebis kommer att ploppa ut nån gång nästa vecka, Tis kanske. Men oj vad jag önskar att det kunde ske idag! Det bara smäller och knakar i alla kotor i ryggen när jag vänder mig i sängen eller ska upp. Kroppen börjar ge upp tror jag! Så snälla underbara älskade bebis, var lite snäll med din mamma och kom ut nu. ♥

Jag har haft en jätte dålig dag idag, varför vet jag ej. En sån här dag när man helst hade legat kvar i sängen hela dagen ist.
Men då läste jag just en kommentar från Ulrika där hon skrev såhär:
"Det är så underbart värmande att läsa om hur mkt du älskar din fina kille. Minns en av de första gångerna jag såg er tillsammans. Det var på Skell-festivalen en kväll. Sån otrolig kärlek som lyste omkring er och längtan han fick efter dig när du var utom synhåll. ;) Så kärleksfullt. Eller när ni var nyförlovade och han visade upp sin stolthet på Station. <3"
Och när jag tänker tillbaks på dessa tillfällen så blir man ju alldeles varm i hjärtat. Blev nästan nykär igen när jag läste det. Så från en deppdag till en toppendag! Tack Ulrika!

Jag fyller ju som sagt år imorgon, jag har ingen aning om vad som sker. Inga planer alls. Jag har inte ens bakat en bulle. Så jag är då inte förberedd på främmande.
Funderar på att skriva ner en handlings lista och åka in till staden och köpa lite smått o gott kanske. Jag vill ju baka den där underbara tårtan, men jag kanske ska baka en smörgåstårta ist? Men då har vi så lite pengar. Blir kanske att baka en vanlig tårta?
Jag vet inte, jag har ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0