fredag!

Visst går veckorna helt sjukt snabbt!? Det var ju nyss Fredag tycker jag. Den här veckan var då rekordsnabb!

Ikväll ska vi till Ostvik och äta, umgås och se Let´s Dance. På middagsbordet serveras det plättar. Men Nisse säger att det heter plätter. Vilket det absolut inte alls heter.
Det brukar ju diskuteras om det heter pannkakor eller plättar, men aldrig har jag hört talas om plätter.
·Plättar - Rätt.
·Plätter - Fel.






Sen måste jag bara tala om för er hur otroligt mkt jag HATAR våran dator. Jag vill köpa en ny, undra om jag ska försöka spara ihop en slant o köpa en liten mini laptop. Dom kostar ju inte så himla mkt. Jag blir iaf tokig på den här, den hakar upp sig hela tiden, att öppna en ny sida tar 15 min, sen tar det minst lika lång tid att logga in. Böh.
Jag vill iaf ha en ny.

Nu ska jag ta med Lennart på gården och kasta lite leksaker, så han får röra sig lite och gå på toa innan vi ska fara.

Adios.

Kommentarer
Postat av: maaag

håller med det heter plättar=)

2010-02-05 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0