från samsung tillbaka till nokia






Ja, jag hade ju en likadan fast en svartrosa tidigare, innan jag köpte den jag har nu. Och den ballade ju ur totalt. Levde sitt egna lilla liv, bestämde själv när den skulle vara igång och inte, om den ville svara när det ringde eller inte. Ja den gjorde mig väldigt arg ett par gånger. Men den var ändå en himla bra musik telefon, och jag behöver ha en musik telefon. Plus att till den här kan man ha vilka hörlurar man vill. Och det saknar jag med den jag har nu. Och jag hittade en på blocket för drygt en tusenlapp, och det känns väl rätt så lagomt.
Så jag hoppas att den här lever ett snällare liv med mig än den andra jag hade.

Nu ska jag leta fram alla garanti och försäkringspapper på min Samsung, sen ska jag lägga ut den på blocket!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0