finfrämmen!

Idag kommer Marcela och Oliver hit och hälsar på, tror dom är här vilken sekund som helst faktiskt!:)
Så nu bakar jag en kladdkaka, så man har nåt att bjuda på till kaffet, jag får inte äta såna onyttigheter egentligen, men jag får ta en pluttebit bara. Sen fyller jag ju år i övermorgon så jag kan se det lite som ett födelsedagsfik i förskott lite?
Man är inte dålig när man kommer på ursäkter till sig själv för att få äta onyttigheter!;p

Sixten är en himla olydig katt vissa dagar, Algot och Torsten kommer direkt man ropar. Oftast iaf.
Men Sixten ska hålla på o inte lyssna, utan komma 3 timmar senare när man hunnit oroa ihjäl sig! Nedans kissekatt! Men nu är han inne iaf:)

Oj vad det luktar gott o köket nu, jag älskar lukten av bakning. ♥
Godast luktar det när man bakar bröd, men kladdkaka för inte en så dålig lukt med sig heller:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0