dreads är så vackert



Jag och Sanna har mestadels pratat om dreads idag. Och peppen blir inte så liten kan jag ju säga. Det är så himla vackert! Jag vill sååååå mycket!
Det svåra med att göra extensions när man beställer dom är att det är svårt o veta hur dom blir. För hur förklarar man hur man vill att dom ska vara i ord. Man vill ju sitta o visa med händerna o hålla på.
För jag vill ju inte att dom ska vara för smala, tycker inte det är fint alls med för smala dreads, då ser det mer ut som flätor och det vill jag absolut inte ha.
Svårt det där. Men det låter som att Sannabanan också är väldigt peppad nu, vore kul om vi gjorde samtidigt!:)



Nåt i den stilen, hennes alltså.

Kommentarer
Postat av: Marcela

Ingen aning än, när vi får tid! :) Men jag hoppas vi sks börja snart! :D

2010-02-12 @ 17:50:07
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0