T

Tisdagen var då kommen, och utan sol! Urk...

Jag har en ångest i min kropp. Take it away someone?
Har garanterat med vädret att göra eftersom mitt humör så lätt påverkas av det.
Fast samtidigt tycker jag att det är ganska bra att det är halvkasst väder för jag ska till Sanna och kasta en massa skrot i konteinern som kom igår. Vi har fyllt 2 st redan, men det finns så det går att fylla minst 2 till!! Och det känns kanske lite mindre jobbigt om det inte är en stekande sol som ligger och bränner när man ska jobba hårt. För nu ska ALLT onödigt kastas.

Igår såg jag som 2 sista avsnitten av Desperate, och som alla andra serier som jag följer så börjar det gå mot säsongs uppehåll. Vilket jag alltid tycker är lika tråkigt! Men spännande var det, hujedamej!
Men inget har hittils varit lika spännande som Greys, eller sorgligt för den delen.
Kommer det ens att komma någon fler säsong av det? Max 1 till isåfall.
Idag ska det komma 1 Oth och 1 Gossip, men jag misstänker att det också är uppehåll. Tar mig inte in på sidan just nu så jag får vänta.

I Söndags så var jag och Nils på bio och såg Änglar & Demoner. Så skjukt bra film, var helt uppslukad av filmen från början till slut. Älskar såna där filmer. Till er alla som inte har sett den, se den!

Jag satt just och kikade genom lite pics på datorn, hittade några tatueringar som jag har haft liggandes i en mapp, och nu har jag bestämt mig för vad jag vill ha. Ungefär iaf. Ska bara komma på lite små detaljer till och sen bestämma var jag vill att den ska sitta. Sen ska jag bara komma på var på kroppen jag vill att den ska sitta. Humm humm!

Snart kommer Nisse hem, så jag ska nog kanske gå och göra mig klar så jag inte behöver stressa ihjäl mig till Sanna sen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: tessan

vad äre för tatuering du ska ha!? =D



jo det verkar bli så=D blir ju tyvärr inte i hus men huset kommer sen hihi =D

2009-05-19 @ 13:11:34
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: teesan

inom 3 månader är det tänkt att bli=D jag hoppas bara att alla katter ska komma överens :S men det får dom så lov att göra hehe

ja visa tatueringen sen=D

2009-05-20 @ 12:08:42
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0