TISDAG

Sommarpepp, pepperipeppeppepp!!


 


Jag har just pratat med Jesicca, och jag säger då det. Hon om någon kan plocka fram peppen i en!
För ett år sen nu, eller för ett år en i Lördags så åkte jag & Jesicca till Gbg, vi hade the time of our lives!
Vi pratade iaf om dittan & dattan, men vad vi än pratar om så leder alltid samtalet till Göteborg och allt kul vi gjorde där. Och i sommar så ska ju jag & älsklingen åka med husbilen ner till Gbg, och då har jag och Jesicca betämt att hon ska åka upp och vi ska köra en repris från förra året!; )
OM jag längtar! Går inte med ord att beskriva.

Sommaren närmar sig med stora steg, och planerna växer! Det är så mkt kul som ska ske! Wioohoow!

Nåja nog om det!
Jag såg Desperate igår, HUR jag menar huuur kan det sluta sådär? Det är ju för guds skull säsongs uppehåll nu!
Och jag har ingen som helst aning om när nästa säsong sätter igång igen, förmodligen efter sommaren nångång. Got damnit!

-spott och fräs-



Idag var det tänkt att jag skulle fara till min underbara vän Sanna, men då hade hon visst lovat Fred att hjälpa honom att städa. Så vi får ta lekandet en annan dag. Men det var faktiskt lika bra, för jag tar mig inte dit idag, plus att jag måste städa lägenheten. Det är väldigt smutsigt här nu. När solen lyser in så ser man allt damm! Så jag ska lägga dagens uppgifter på att storstäda! Badrummer tog jag tag i direkt jag klev upp, därefter disken.

Så nu återstår följande:

Dammtorka
Dammsuga
Vädra och byta sängkläder
Torka köksluckorna
Skura
Tvätta och vika kläder
Tvätta djurens filtar


När allt är klart så ska nog klokan ha blivit så pass mycket så att Nils har kommit hem.
Då ska vi hugga in på andra filmen av Harry Potter.
Men nånstans däremellan så ska jag gå en lång promenad med Lennart i solen.

Så jag ska nog avsluta mitt skrivande här så jag hinner allting!


Btw, Nils.. du har det finaste hjärtat, du gör alla mina dagar och jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: identity

Systeryster :D

2009-03-24 @ 13:34:22
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: jesicca

Du kan också det här med att peppa;)

Jag längtar också!

Men du måste ringa mig idag igen, för att det är lite problem igen. Jag tycker som att jag gjorde lite fel haha!:P



Puss Saknar dig

2009-03-25 @ 08:26:33
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: Tina

Jäklar vad du skulle städa, duktigt duktigt! Du har inte lust att lägga upp några bilder av din lägenhet? Är supersugen på att se :)

2009-03-25 @ 10:03:24
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0