STÄDARDAGEN



Idag ska jag städa, och då menar jag inte städa undan ioch dammsuga typ.
Näru, jag har minsann hört att spindlarna är på väg tillbaka, och det går jag
inte med på! Jag tänker INTE ha nån spindel här hemma.
Det ska städas överallt.

• Dammtorka (alla skåp, alla saker, bakom och under alla möbler, alla kablar och sladdar)
• Skotta bort all snö från balkongen.
• Vädra täcken & kuddar + mattorna.
• Tvätta allt i tvättkorgen.
• Putsa alla fönstrer.
• Byta kattsanden.
• Städa under badkaret.
• Rengöra hela badrummet.
• Dammsuga.
• Skura.
• Byta sängkläder.

Det lär ju ta ett tag, så det vore nog bra
om jag sätter igång så fort som möjligt!






 

Ciao!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0