SOL

Jag kan inte beskriva med ord hur mkt jag njuter av denna underbara sol! VÅREN ÄR KOMMEN!
Och jag älskar det!
Lennart ligger ute på balkongen och glassar i solen, provade ha ut katterna en sväng också. Haha det var inte lika glassigt!
Sixten gick det bra med, han tyckte det var ganska msyigt, Torsten förstod inte vad han skulle göra där så han ville in så fort jag gick in.
Och Algot, haha. Han ville INTE vara där. Han fick panik direkt jag släppte ner honom. Kröu in inder mig och gömde sig. Så han får jag nog försöka vänja mer:) Dom ska ju springa lösa om inte allt för länge, så det vore ju bra om dom inte springer omkring i paniken då. Småsötingar!

Jag har blivit förälskad i min nya serie, Brothers & Sisters. Alltså jag menar totally IN LOVE!
Kan nästan inte sluta!:p Så jag har ett litet proble just nu. Ska jag gå jut och glassa på balkongen eller ska jag se ett avsnitt? (blir dock aldrig bara ett avsnitt)

Ikväll ska vi till Ostvik, Nisse tappade nämligen Lennarts koppel nånstans på åkern igår kväll när han och Lennart skotrade. Så vi måste ta och leta igen det!

Ska göra min internetrunda sen ska jag tammetusan sätta igång ett avsnitt! Wiii.

Kommentarer
Postat av: Marcela

Den serien är jävla bra :)

2009-03-18 @ 17:12:42
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0