MÅNDAG ÅTERIGEN.

Har varit lite trögt på bloggfronten dom 2 senaste dagarna. Blev iaf så att jag festade i Lördags, var hur kul som helst!!:) Jag Nils Joel & Kim satt här hemma hos oss och förfesta lite, sen drog vi vidare till Knox som hade Rolling Stones kväll. Var lite kända ansikten där och jag hade en super lyckad kväll!:) Vilket jag utan tvekan kände på Söndag morgon. Eller egentligen så kom det senare under dagen för när jag vakna så klev jag upp och damsuga, plocka undan och gjorde mig lite mat. Det var först efter maten jag började må illa, men det var bara att bita ihop för Jenny fyllde ju 17 år, och det kan man ju inte missa pga en baksmälla, eller hur!;) Grattis igen till dig!

Idag sov jag ända till kl 10.00, sen låg jag i sängen och drog mig i en timma, vilket slutade med att jag var tvungen att stressa sönder mig själv för att hinna diska undan, ge hund och katter mat, bädda sängen, dricka kaffe och göra mig klar på 1 timma! Men jag hann!
Sen bar det av mot Sannapanna, plockade upp Marcela på Björkis där hon hade köpt hundmat till Sanna. Väl hos Sanna så smaskade vi på kaffe och surrade på i några timmar. Var även en sväng på Järnbolaget. Och nu vill jag ha ett hus och renovera hela skiten! ;)

Idag ska det finnas Brothers & Sisters ute men än så länge har ingenting kommit. Så jag ska pilla på lite med Jennys bloggdesign sen ska jag mysa med lite Heroes.

Så hejsvejs så länge!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det är farligt att gå in på sånadär butiker när man inte ska handla. Haha! ;p

2009-03-30 @ 20:05:51
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0