LÖRDAG.

Idag är det sol och jag inbillar mig att det är sommar. Jag tror att det beror på att jag har en sån obeskrivlig sommar längtan!:) Kom sommar kom!
Det blev inget Ostvik igår, vi blev kvar här hemma ist. Så vi ska fara idag ist, tror faktiskt att det blir ganska snart. Jag längtar efter att få ut all energi ur våran älskade hund. Tror att han med längtar.

Ikväll så ska Nils dricka lite vin, och jag ska vara hemma och se nåt kul. För jag känner ingen pepp, som vanligt:p
Men när sommaren är kommen så ska jag ta igen alla dessa nyktra helger! Okej inte alla men många! För hur mkt trevligare är det inte att festalesta varma sommarkvällar ist för kalla frostiga vinterkvällar?

Jag ska dammsuga nu och hänga tvätt, sen börja göra mig klar och hoppa in i bilen och fara!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Nu finns det populäraste linnet att förboka! Kolla in min blogg och tack för att du var med och röstade! Kramis :)

2009-03-28 @ 14:29:55
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0