LÖRDAG & SÖNDAG

Som ni vet så kunde jag inte bestämma mig om jag skulle vara full eller om jag skulle sitta hemma och se serier i Lördags.
Så jag bestämde mig för att stanna hemma och se serier, för att sen gå vidare till Kim och se hur dom hade det på festen.
Det slutade med att jag efter 4 avsnitt av Brothers & Sisters gick till Kim, och där blev jag full.
Vilket faktiskt var riktgt kul. Vi gick vidare till Station, som jag normalt sätt brukar ogilla. Väl inne så stödde jag på Jennypenny, alltid lika trevligt. Och man spårar alltid ur med den kvinnan, det spelar ingen roll om man är full eller nykter, i hennes sällskap så slutar det oftast i fjortisliknande katastrofer;p Och jag gillar det!
Så det var en lyckad kväll!

Gårdagen var dock mindre lyckad! Jag vaknade kring 12 och tycktes må rätt bra, steg upp, duscha, matade djuren. Färdig med alla "morgon" sysslor så tänkte jag väcka Nils.
Wroooom sa det sen kastade sig baksmällan som en nyårsraket in i skallen och kroppen! Efter det så låg jag i stort sett i sängen hela kvällen.


Idag är det mer energi, vaknade och storstäda hela lägenheten.
Spår av bakfylla får lägenheten att se äcklig ut.
Men nu är det rent och fint!
Lennart ligger på balkongen och solar, ser ut att må gott;)
Jag ska ta med mig en kaffekopp och joina honom tror jag
.


Sen ska vi bege oss in till stan, vi behöver bli av med energi båda två, så en liten promenad ska nog kännas bra!



Känner ni hur vårkänslorna kommer nu när våren äntligen är här?;) Wiii!


Kommentarer
Postat av: Marcela

Jo självklart så kan vi ha det :) Skulle vara så himlarns gott :D

2009-03-16 @ 15:52:33
URL: http://marcelam.blogg.se/
Postat av: Jesicca

Är det tammefan 1 år sen vi var i götet?!?!

MISS IT!!



Jag ska ut och gå en runda hade jag tänkt mig:)

2009-03-16 @ 19:54:20
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: jessica

nej jsg hsr inte ´sett än. ska se i morgon. är hos fredde nu och hos han går det inte att tanka.. :(

2009-03-16 @ 20:52:44
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0