GÖTEBORG.



Visst längtar man till sommaren?! Jag längtar då så att jag blir sjuk i huvet.
Nä men nästan.
Jag pratar med Jesicca om Gbg nu, vi var där för ett år sen imorgon.
Det är hemskt att vi inte är där imorgon och firar ett år, för jag har inte
haft så kul på länge som jag hade då. Jo Bollnäs resan med Sanna
var faktiskt hemskeligens trevlig den med. Men efter det så har jag inte
rest nånstans, jag har varit kvar här i Skelleton.

Men jag har ju faktiskt världens underbaraste underbaring här hemma.
Ingen stad i världen är bättre än han. ♥

Nä men jag skulle vilja åka tillbaka till Göteborg, nå så fruktansvärt.
Vill bara sätta mig på tåget och slappna av.
Vore roligt. MKT.
Jag hoppas att jag och älsklingen min ska åka dit i sommar.
Eller jag hoppas inte, jag bestämmer det:)

Nu ska jag duscha Jakop och ge Lennart mat.
Sen ska jag njuta av ett avsnitt av B&S och sen börja göra mig klar för Ostvik.
( Det blir aldrig bara ett avsnitt)

Tingeling - tingeling!

Kommentarer
Postat av: Jesicca

Du är inte ensam om önskan att vi borde vara där och fira ett år. Blir så lessen när jag tänker på det och inte är där. KUKEN!

2009-03-20 @ 20:34:35
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: Jesicca

ETT ÅR SEN!!!

2009-03-21 @ 21:46:46
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0