FREDAGFREDAGFREDAGFREDAG

Nej jag behöver inte vara orolig, visst inte?

Det är Fredag än en gång, visst går veckorna onormalt snabbt nu? Det tycker jag är bra. För då kanske det blir sommar snart?=) Jag skulle vilja ligga på stranden och sola. Det vore nice.
Jag vet inte vad vi ska hitta på ikväll jag & prinsen min, det kanske blir Ostvik. Det kanske blir filmkväll.
Läste just Tinas blogg och hon skrev att Changeling var så himla bra, och jag har ju den liggandes i datorn fortfarande, har fått för mig att den inte ska vara så bra. Men då läste jag ju att det var en av dom bästa filmerna ever typ, så jag funderar på om jag kanske ska ge den en chans då?:) Ska höra vad mannen min säger.

Imorgon ska Kim ha birthdaypatry. Och jag är inte sugen på vinterfylla. Så vad ska jag göra?
Ska jag offra mig och vara full ändå? Eller ska jag fara dit och vara social en stund och säga
grattis för att sen fara hem och mysa framför tvn?
Ska fundilera på den!

Idag ska jag iväg till frugan min, vi ska måla. Även Maria kommer.
Det blir mysit, vissst?=)

Nu står Lennart och skäller i köket, det betyder att han vill ha mat i magen.
Så jag ska gå och ställa ner fooden åt han, sen ska jag nog ta mig en dusch, fryser lite.

Men först av allt ska jag ringa min underbara prins!:-*


Tjingelingan!

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Jag har gjort rubrikerna vita nu, och det blev mycket bättre! Tack så mycket för tipset. :)



Ja, du måste verkligen se den. Den är fruktansvärt bra, alltså på riktigt jättejättebra!



Aha, i see i see. Men då måste jag bara ställa en fråga som jag undrat över rätt länge, kanske är en dum fråga, men jag måste bara fråga ;P Äter vegitarianer ägg och dricker ni mjölk? :]

2009-03-13 @ 11:37:15
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh.. jaa himla skönt det skulle vara med sommar nu alltså, bara ligga i solen och halv sova.. oojojoj, som du skrev så dröjer det nog inte länge innan det blir sommar.

Imorse när jag kikade ut så ser man att snön börjar smälta !



2009-03-13 @ 15:04:29
URL: http://trolljenny.blogg.se/
Postat av: Tina Dahlberg

Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra. Du/ni kommer inte ångra er ;) Gud vad jag tjatar, haha!



Okej! Nu förstår jag. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte det fanns nån skillnad mellan att vara vegetarian och vegan, trodde det bara var typ.. Ett kortare ord? Haha, gud så korkat. Men tack för att du lärde mig det i alla fall :)

2009-03-13 @ 17:27:42
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Linda

HEJ! de var inte igår.. låter som du har det bra! Bor ni på Morö backe eller? Själv hamnade jag på Kågevägen nu efter sthlm. Skönt att vara hemma, men hur kan du längta så til sommaren? det är ju underbart här hemma nu. mycke snö och solen skiner (åtminsone idag) hehe!

Ha de bra! Kram

2009-03-13 @ 18:01:42
URL: http://abyloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0