FREDAG!

Jo jag har velat, fram och tillbaks om jag ska vara full eller om jag ska vara inte full, en stund där så var jag inne på att vara full, men tillsist så beslöt jag mig för att strunta i det!
Så ist så ska jag, Nils & Lennart fara till Ostvik, se Lets Dance finalen, köra skoter så Lennart får springa. Han har inte fått bli av med så mkt energi dom här senaste dagarna så skoter-spring behövs!

Nu ska jag börja med maten, är inte hungrig ett dugg men jag har ju en prins som säkert är ganska hungrig, vad det blir får vi se. Frysen & kylen är ju smockad så det finns mkt att välja mellan.



Jag har bestämt idag att jag inte ska äta godis eller chips på en månad. Misstänker att det komer att gå dåligt, jag kommer att vara sugen som en tok, jag är ju trots allt beroende av chips så. Ja det kommer inte bli en lätt match!
Får se hur det går iaf, håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Mino

Hoppas du får en underbar helg!

2009-03-27 @ 22:14:41
URL: http://manreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0