DÅLIG DAG.

Det mesta handlar nog om att jag vaknade för sent och blev arg på mig själv för det.
Sen när jag skulle bleka kläderna så hade det runnit ut på golvet ur tvättmaskningen, där Algot en stund senare
var och slicka.
Han blev dålig, fick jätte ont i munnen, så det var ju bara att åka raka spåret till veterinären.
Som tur var så gick det bra, han fick en spruta och lite dropp i nacken + medicin i 10 dagar.

Ska storskura badrummet nu, så det inte finns ett spår kvar av klorin!
Sen ska jag diska undan om jag hinner innan jag ska ut med Lennart!

Adios.


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, visst var dom? Kolla in hemsidan på scorett.se, finns hur fina som helst. :) Hmm, jag är inte säker. Men jag antar också att den bör komma där McDonalds låg.



Det tycker jag verkligen du ska vara. :)



Gud vad effektiv du varit idag!

2009-03-03 @ 00:12:38
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0