106 ÅR & ONUPPAD !



Clara - 106 år och fortfarande oskuld.


"Det verkade bara krångligt"

Den pensionerade sekreteraren kommer ihåg när Titanic
sjönk och när första världskriget bröt ut. Men hon har aldrig
haft en pojkvän och hittade aldrig någon att gifta sig med.

- Jag är inte homosexuell, bara inte intresserad av sex, säger hon.

Hon är stolt med sitt livsval:

- Jag bestämde mig när jag var 12 och höll mig till det.





Visseligen tycker jag att det är lite coolt att hon inte har känt på en snopp
under sina 106 år i livet. Men jag måste ju ändå säga att jag tycker att hon
gått miste om nåt! ;p
Det är ju ändå 106 hela år. Förstår ni så lång tid?!

Kommentarer
Postat av: Marcela

Åj,106 hur orkar hon hålla sig? :o Man blir ju förvånad.



Ja det är andra gången,:p Mamma brukar ju klippa mej:) Men denna gång går det inte, för det är så mkt som hon måste fixa till :s Ogillar det här med frissor man vet ju inte om dom gör rätt och irriterad kan man inte bli på dom heller! :p



Wilma är Jannikes bonusbarn :)

2009-03-04 @ 23:47:49
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0