Utmaning nr 2.

Hade tänkt att jag skulle få gå och lägga mig och sova, för jag är så sjukt trött.
Men då tänkte jag bara ta en tvär kik runt om i blogg världen. Och då ser jag att jag är utmanad, IGEN!
Av en annan Jesicca den här gången.
Nä men det var en inte så farlig utmaning det här heller!:)

11 av de saker jag är tacksam över:

1. Min bedårande pince charming & hans kärlek till mig! ♥ LUFF JU! -kyss-
2. Mormor. Hon är det finaste som finns på jorden.
3. Mina älskade djur.
4. Mina underbara vänner, ni vet precis vilka ni är! ;)
5. Vårat hus vi ska få hyra till sommarn tack vare världsbästa Julia! :-* 
6. Att min farmor överlevde fallet i trappan som nästan kostade hennes liv.
7. Att det faktiskt finns endel goda människor som bryr sig om hjälplösa & lidande djur.
8. Att jag har fått smaka på rikitg hjärtesorg och genom det lärt mig uppskatta den sanna lyckan.
9. Att  dom jag älskar lever och mår bra.
10. Att jag har en familj.
11. Att jag fick känna underbara EvaKarin Hedmark, hon lärde mig mycket om livet och lite till. Kommer aldrig att glömma vem du var och allt du gjorde. Älskar dig för alltid. Sov gott du underbara ängel. ♥

Skulle kunna fylla listan längre och längre nu när jag tänker efter. Vad mycket bra jag har i mitt liv, som jag ärligt inte tänkt på att jag uppskattar så mycket som verkligen gör känner jag.
Bästa utmaningen hittils! Tack Jesicca! :-*

Jag utmanar, Jessica, Teesan, Maria & Marcela.

Kommentarer
Postat av: teeesan

hur gör jag utmaningen utan blogg? :(

2009-02-13 @ 14:24:58
Postat av: Jesicca

Varsegod min kära vän :*

Snart så måste vi ses, ringer direkt jag kommer hem:) Pusseeeeen!

2009-02-15 @ 17:27:34
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0